איך אני יכולה לעזור

אנחנו נמצאים בתקופה בה קצב החיים מהיר, דרישות גבוהות וביקורת בלתי פוסקת מסביבנו ובנו, המתח גובר, אנחנו יוצאים מאיזון, ולפעמים נדמה שנלכדנו בחיים לא שלנו.

אפשר לעצור.

לעמוד על אדמה יציבה, להכניס אויר למפרשים, לחזור למרכז שלנו לשפר את איכות החיים….

לחצ/י כאן להמשך קריאה

כאב כרוני הוא מצב של כאב מתמשך, שפוגע באיכות החיים.
לעיתים אנו עומדים מול הכאב הזה, חסרי אונים, מיואשים… ומרגישים שאין ברירה.
הכאב הגופני הוא אחד העזרים דרכו המערכת מאותתת לנו על משהו.
מה המסר שעלינו להבין? מה מקור הכאב?
בעזרת מגע, שיחה והילינג, נמצא את נתיב הריפוי הנכון לך!…

לחצ/י כאן להמשך קריאה

"הריון הוא לא מחלה!" נכון… ובכל זאת, הגוף עובר תהפוכות, החיים עומדים להשתנות, והרבה חוסר ודאות אופף אותנו. נשים רבות מתמודדות עם כאבי גב, אגן, בחילות, עייפות ותחושות גופניות שמשפיעות ומקשות עליהן.. גם התקופה שלאחר הלידה עלולה להיות מאתגרת, כשלפתע הכל משתנה, ואנו נדרשות להיפרד מהעבר ולנוע עם החיים החדשים.

כמה מילים עליי ועל שיטת הטיפול

שמי שחר, מתגוררת בדרום הארץ, נשואה ואמא .
למדתי שיאצו, פסיכותרפיה הוליסטית והילינג, התנסיתי בשיטות נוספות כמו טווינא,
עוצמת הרכות ועיסוי תאילנדי.
תלמידה נצחית של החיים, חוקרת ברזי הבריאה, באלוהות, באדם ובמערכות הפנימיות שבו… מטפלת בקליניקה פרטית ומקסימה, בנשים ובגברים בכל שלבי החיים.

דרך המסע האישי שלי, הבנתי שעם כל כאב, שבר וסדק, יש גם הזדמנות להתחלה חדשה.
מצאתי מרפא ונחת, וכיום אני עוזרת לאחרים להחזיר את האיזון לחייהם,
מעבירה הלאה את הפנינים שאספתי בדרך.

אשמח מאוד להיות שם בשבילך,
בברכת רפואה שלמה,
שחר

המלצות חמות ממטופלים מאושרים

• אדוה (33)
    התחלתי טיפולים עם שחר לפני ההיריון, כדי לחזק את הגוף, ולשחרר את המתח שנכנסים אליו באופן טבעי. המשכתי לאורך ההיריון וגם לאחר הלידה. שחר פשוט מדהימה! רכה, מקצועית , עוטפת - יודעת לזהות היטב ובחכמה את הנקודה הנכונה, ולעשות תהליך לשינוי פיזי ורגשי. ממליצה בחום על מטפלת שהיא מאסטר
  • מתן (39)
    הגעתי לשחר אחרי משבר מאוד גדול בחיי האישיים. הייתי סקפטי לגביי האפשרות לשפר את המצב בטיפול מסוג זה, אם בכלל, אך מפגישה לפגישה שחר עזרה לי לפקוח את עייני, ולמצוא שוב את הדרך הנכונה לי. פשוט תודה לך!
  • ליאורה (48)
    הגעתי לשחר דרך המלצה של חברה, סבלתי מכאבים בעורף, בעיינים ובראש שחזרו ולא הניחו לי... התחלנו בשיאצו שהיה מצויין, מרגיע ומקצועי, ובהמשך שחר שילבה בטיפולים שיחה. בזכות ההכוונה שלה הצלחתי להבין מה באמת מפריע לי להיות בריאה ושמחה, היא הצליחה להביא אותי לסלוח ולשחרר חוויות מהעבר, כעסים ומתחים שסחבתי איתי שנים! אחרי מספר טיפולים חל שיפור רציני בכאבים, עד שלאט לאט נעלמו כלא היו! ממליצה בחום לכל מי שמחפש לפגוש מטפלת מרשימה וחכמה, ולעשות שינוי אמיתי בחיים.
  • שני (26)
    לפני שהגעתי לשחר הייתי בטיפולים מגוונים, חלקם עזרו לתקופה ושוב המצב חזר לקדמותו. כשסיפרתי לשחר על הבעיות שלי, שהובילו למצב של דיכאון והסתגרות, הרגשתי שהיא באמת מקשיבה, ולא מנסה לתקן אותי. המגע של שחר מדויק ומרגיע, בטיפולים הרגשתי שאני מצליחה לשחרר , מכל טיפול יצאתי בעננים. אחרי תקופה שהתמדתי להגיע, דברים התחילו להסתדר, מצאתי עבודה, עברתי דירה ופשוט חזרתי לחייך. אין לי ספק שזה בזכותך שחר! מאז אני ממשיכה להגיע פעם בשבועיים לתחזוקה שוטפת שנותנים לי הרבה כוחות במהלך השבוע. תודה רבה
  • ענבל (37)
    שחר הגעתי אלייך אחרי הרבה זמן שדחיתי התמודדות נפשית שהפריעה לי וקראה לי לטפל בה. כבר בשיחת טלפון איתך הרגשתי בנוח, הרגשתי שאת מאפשרת פתח לקשר טוב ולעבודה משותפת, שאת מזמינה בביטחון. אחרי הפגישה הראשונה, הרגשתי וידעתי מבפנים שיהיה טוב לבחור בך ללוות אותי לאורך מסע נשי, עגול, מחזורי וממוקד. מרגישה שאת קשובה, קרובה, חומלת, נבונה, רכה אך לא מוותרת על המראה החיצונית ושיקוף המצב. בעזרת ליוויך הדואג והמסור אני מרגישה חזקה יותר, טובה יותר ופתוחה ללקט מה שיכול לעזור לי בדרך. יש בך מן הרוח וגם מן האדמה, ששניהם לדעתי חשובים והכרחיים בליווי תהליכים, לנשים ובכלל... תודה. אוהבת ומעריכה.

לכל שאלה ובקשה מוזמנים ליצור איתי קשר!
אני זמינה בטלפון 054-6873344 .
ניתן גם להשאיר את פרטיכם בטופס ואדאג לחזור אליכם בהקדם. שלכם, שחר.